OBCHODNÍ PODMÍNKY

Osoby výdělečně činné Bc. Tomáš Hadyna se sídlem Čelakovského 1271/6, 736 01, Havířov – Podlesí identifikační číslo: 08833486 pro poskytování služeb nabízených prostřednictvím internotové stránky umístěné na adrese https://www.vluftu.cz  

1.      ÚVODNÍ USTANOVENÍ  

1.1.      Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) podnikatele Bc. Tomáše Hadyny, se sídlem Přímá 940/11, 735 35, Horní Suchá, identifikační číslo: 08833486, (dále jen „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o provedení služeb (dále jen „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a zákazníkem (dále jen „objednatel“) prostřednictvím komunikačních prostředků na dálku, a to internetové stránky poskytovatele umístěné na adrese https://vluftu.cz (dále jen „webová stránka“) nebo emailové komunikace s poskytovatelem.  

1.2.     Poskytovatel zdůrazňuje, že služba měření pouze vyhodnocuje stav měřeného předmětu v daný moment měření. Může poukázat na případné problémy v rámci odchylek měření. Měření nemůže předvídat budoucí závady na předmětu měření a poskytovatel není odpovědný za zjištěné nesrovnalosti. V případě naměření nesrovnalostí poskytovatel doporučuje předat písemný výstup servisní firmě objednatele.

1.3.      Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat ve smlouvě. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.  

1.4.      Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí smlouvy. Smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.  

1.5.      Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.  

2.      Kontaktní formulář  

2.1.      Vyplněním kontaktního formuláře na webové stránce může objednatel přistupovat ke kontaktu s poskytovatelem. V daném formuláři vyplní své jméno a příjmení, název ulice, název města, PSČ, druh požadované služby, platnou emailovou adresu, souhlas s obchodními podmínkami.  

2.2.      Při vyplňování formuláře na webové stránce a při poptávce služby je objednatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené ve vyplněném formuláři je objednatel při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené objednatelem ve formuláři a při poptávce služby jsou poskytovatelem považovány za správné.  

2.3.      Objednatel bere na vědomí, že vyplněný formulář nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.  

3.      UZAVŘENÍ Smlouvy o poskytnutí služby  

3.1.      Veškerá nabídka služeb umístěná na webové stránce je informativního charakteru a poskytovatel není povinen uzavřít smlouvu. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.  

3.2.      Webová stránka obsahuje informace o službách, a to včetně uvedení cen jednotlivých služeb. Ceny služeb jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků vyjma cestovného Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu za individuálně sjednaných podmínek v případě, kdy poskytování služby bude modifikováno mimo standardně nabízené služby. Ceny služeb tak mohou být přizpůsobeny individuálně potřebám a požadavkům objednatele.   

3.3.      Webová stránka neobsahuje veškeré informace o nákladech spojených s dodáním služby, a o způsobu a času jejího provedení. Výše cestovného bude určena poskytovatelem na základě vzdálenosti místa plnění dle čl. 6 Obchodních podmínek. Informace o nákladech spojených s dodáním služby uvedené na webové stránce platí pouze v případech, kdy je služba vykonávána v rámci území České republiky a standardního rozsahu.   

3.4.      Pro zadání poptávky vyplní objednatel kontaktní formulář na webové stránce. Kontaktní formulář obsahuje zejména informace o:  

3.4.1   Údaje o objednateli (Jméno a příjmení, název ulice, název města, PSČ),  

3.4.2. Volba druhu poptávané služby,

3.4.3   Souhlas s obchodními podmínkami,

3.5.      Formulář odešle objednatel poskytovateli kliknutím na tlačítko „Odeslat“. Údaje uvedené ve formuláři jsou poskytovatelem považovány za správné. 

3.6.      Poskytovatel po obdržení formuláře na adresu elektronické pošty objednatele uvedenou ve vyplněném formuláři (dále jen „elektronická adresa objednatele“) zašle objednateli nabídku dle webové stránky spolu s cenovou kalkulací cestovného a navrhovaný termín provedení služby, spolu s žádostí o přijetí nabídky poptávané služby.

3.7.      Smluvní vztah mezi poskytovatelem a objednatelem vzniká přijetím nabídky (akceptací), které je objednatelem zasláno poskytovateli elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty poskytovatele.   

3.8.      V případě, kdy dojde k přijetí nabídky objednatelem s odchylkou, nedochází ke vzniku smluvního vztahu mezi objednatelem a poskytovatelem, a to až doby kdy bude oboustranně potvrzen vznik smluvního vztahu bez odchylky.  

3.9.      Objednatel souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé objednateli při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí objednatel sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.  

4.      CENA služby A PLATEBNÍ PODMÍNKY  

4.1.      Cenu služby a případné náklady spojené s dodáním služby dle smlouvy může objednatel uhradit poskytovateli následujícími způsoby po předchozí domluvě s poskytovatelem:  

4.2.    Společně s cenou za vykonání služby je objednatel povinen zaplatit poskytovateli také náklady spojené s cestovními náklady služby ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále cenou za službu i náklady spojené s cestovními náklady služby dle čl. 6.1. obchodních podmínek.  

4.3.      Poskytovatel nepožaduje od objednatele zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit smluvenou cenu služby předem.  

4.4.    V případě platby na místě je cena za službu splatná při vykonání služby. V případě volby platby převodem na účet poskytovatele je sjednaná cena splatná do 15 dnů od uzavření smlouvy.

4.5.      V případě bezhotovostní platby je objednatel povinen uhradit cenu služby společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek objednatel uhradit cenu služby splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.  

4.6.     Případné slevy z ceny služby poskytnuté poskytovatelem objednateli nelze vzájemně kombinovat.  

4.7.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví poskytovatel ohledně plateb prováděných na základě smlouvy objednateli daňový doklad – fakturu. Poskytovatel je plátcem daně z přidané hodnoty.   

4.8.      Objednatel souhlasem s těmito obchodními podmínkami výslovně souhlasí s vystavením a doručením daňového dokladu v elektronické podobě.  

5.      ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY  

5.1.      Objednatel bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o poskytnutí služby:  

 5.1.1.   jestliže služba byla v plném rozsahu poskytnuta,

 5.1.2.  ​ v případě plnění za úplatu, pouze pokud započalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy poučil spotřebitele, že poskytnutím plnění zaniká právo odstoupit od smlouvy,

  5.2.     Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má objednatel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne uzavření smlouvy  

5.3.      Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 5.2 obchodních podmínek Odstoupení od smlouvy může objednatel zasílat mimo jiné na adresu elektronické pošty poskytovatele či na adresu sídla Čelakovského 1271/6, 736 01, Havířov – Podlesí.  

5.4.     V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší. 

5.5.      V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí poskytovatel peněžní prostředky přijaté od objednatele do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy objednatelem, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od objednatele přijal. Poskytovatel je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté objednatelem již při oznámení o odstoupení od smlouvy či jiným způsobem, pokud s tím objednatel bude souhlasit a nevzniknou tím objednateli další náklady.   

5.6.      V případech, kdy má objednatel v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit, je poskytovatel také oprávněn kdykoliv od smlouvy odstoupit, a to až do doby poskytnutí služby. V takovém případě vrátí poskytovatel objednateli smluvenou cenu služby bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený objednatelem.  

6.      Cestovní náklady  

6.1.      V případě, že je místo plnění vzdáleno od adresy sídla poskytovatele služby, Čelakovského 1271/6, 736 01, Havířov – Podlesí, vyšší než 5 km pak je povinen objednatel uhradit cestovní náklady. Výpočet ceny cesty se řídí čl. 6.2. obchodních podmínek. Kalkulace cestovného je součástí cenové nabídky poskytované služby.

6.2.      Náklady za cestu se vypočítávají ve výši 6 Kč za každý započatý kilometr od místa sídla poskytovatele.  

6.3.      V případě, že je z důvodů na straně objednatele nutno službu provádět opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno ve smlouvě, je objednatel povinen uhradit náklady s opakovaným plněním, resp. náklady spojené s jiným způsobem plnění.

7.      PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ  

7.1.      Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).  

7.2.      Poskytovatel odpovídá objednateli, že plnění bylo provedeno řádně. Zejména poskytovatel odpovídá objednateli, že služba měření: 

7.2.1.      odpovídá ujednanému popisu, druhu a rozsahu,
7.2.2.     písemný výstup je vhodný k následnému dalšímu použítí dle volby objednatele,
7.2.3.     písemný výstup je dodán s ujednaným příslušenstvím a případným popisem, 
7.2.4.     písemný výstup je zaslán na místo určení, či do elektronické adresy objednatele uvedené objednatelem.

8.      DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN  

8.1.      Objednateli bude protokol zaslán, až po úhradě ceny služby   

8.2.      Poskytovatel není ve vztahu ke k objednateli vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.  

8.3.      Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje poskytovatel prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti je možné zasílat na elektronickou adresu poskytovatele. Informaci o vyřízení stížnosti objednatele zašle poskytovatel na elektronickou adresu objednatele. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou poskytovatelem stanovena.  

8.4.      K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi poskytovatelem a objednatelem.  

8.5.      Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).  

8.6.      Objednatel se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Poskytovatel je oprávněn k vykonání služby na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.  

9.      OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ  

9.1.      Svou informační povinnost vůči objednateli ve smyslu čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „nařízení GDPR“) související se zpracováním osobních údajů objednatele pro účely plnění smlouvy, pro účely jednání o smlouvě a pro účely plnění veřejnoprávních povinností poskytovatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu, tedy dle přílohy č. 1 těchto Obchodních podmínek.  

10.      ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES  

10.1.      Objednatel souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení poskytovatelem na elektronickou adresu či na telefonní číslo objednatele. Svou informační povinnost vůči objednateli ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů objednatele pro účely zasílání obchodních sdělení plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.  

10.2.      Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení objednatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.  

11.      Své zákonné povinnosti související s případným ukládáním cookies na zařízení objednatele plní poskytovatel prostřednictvím zvláštního dokumentu.  

11.1.      Objednateli může být doručováno na elektronickou adresu objednatele, či na adresu uvedenou ve formuláři.  

12.      ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ  

12.1.     Pokud vztah založený smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není objednatel, který je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6 odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

12.2.      Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení.  

12.3.      Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována poskytovatelem v elektronické podobě a není přístupná.  

12.4.      Kontaktní údaje poskytovatele: adresa sídla Čelakovského 1271/6, 736 01, Havířov – Podlesí, adresa elektronické pošty info@vluftu.cz. Poskytovatel neposkytuje jiný prostředek on-line komunikace.  

V Havířově dne 1. září 2023

Příloha č.1

Informace o zpracovávání osobních údajů

Zpracovatel se tímto zavazuje, že bude zacházet s osobními údaji v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 O ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES.

  Zpracovatel:    Bc. Tomáš Hadyna, se sídlem Čelakovského 1271/6, IČO: 08833486 (dále jen „zpracovatel“), 
zpracovává tyto údaje: 

a to pouze pro  tento účel:

Práva zpracovávané osoby:
Právo na přístup k osobním údajům znamená, že klient má právo od zpracovatele získat informace o tom, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Klient má také právo, aby zpracovatel bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má klient právo kdykoli doplnit.  

Právo na výmaz  osobních údajů představuje jinými slovy vyjádřenou povinnost zpracovatele zlikvidovat osobní údaje, které o klientovi zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky a zpracovatel je o to požádán.  

Klient má právo na omezení zpracování jeho osobních údajů zpracovatelem. Proti zpracování, které je založeno na oprávněných zájmech zpracovatele, třetí strany nebo je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, má klient právo kdykoli vznést námitku.  

Právo na přenositelnost  údajů dává klientovi možnost získat osobní údaje, které zpracovateli poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu. Tyto údaje může následně předat jinému zpracovateli, nebo pokud je to technicky možné, žádat, aby si je správci předali mezi sebou.  

Právo kdykoli odvolat souhlas zasláním písemného zpětvzetí souhlasu na dresu sídla zpracovatele. 

Právo podat stížnost v případě, že bude klient jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděné zpracovatelem. Lze podat stížnost přímo zpracovateli, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.